thailand-kira-ysze.reismee.nl

Ao Nang Bay en Tijger Tempel

Ao Nang Bay, Krabi

Jeetje wat is het hier bijzonder fraai, prachtige villa met prive zwembad en s’ avonds de gezellige drukte van Ao Nang Bay.

Ao Nang Bay is s’avond geheel verlicht met allerlei gekleurde lampjes om bomen maar ook bouwwerken wat draait met verschillende kleuren.

De kermis is eigenlijk oud Hollandse spelletjes van bal gooien tot een soort ring werpen. We hebben hier de afgelopen dagen heerlijk gegeten in allerlei verschillende restaurantjes. Zelf een avond een joekel van een sprinkhaan op mijn hoofd gehad, de sprinkhaan was net zo groot als mijn hand.

Oud en nieuw hebben we hier ook gevierd, op een evenement terrein waar optredens waren van Lady boys tot traditionele dans. De eettentjes waren hier kraampjes waar je van alles kon kopen, van bananen pannenkoeken met Nutella tot allerlei gefrituurde groentes.

Het vuur werk was echt top met op de achtergrond in de lucht honderden wens ballonen, wat is dit magie!

1 januari had Kira een privé taxi geregeld om ons naar de tijger tempel te brengen. Lieve vrienden als jullie hier zijn ga dan zeker naar deze tempel!

Een tempel die te bereiken is door meer dan 1200 traptreden te beklimmen, tijdens deze tocht kom je stoepas tegen met allemaal aapjes. Ik, Kira en Yszedeze helse tocht gedaan! Na een uur trap lopen kwamen boven aan de tijger tempel. In 1 woord Fantastisch!!!!

Kijk maar naar de foto’s ik kan het gewoon niet beschrijven!!

Vandaag zijn we in Bangkok aangekomen dit is de laatste dag gezamenlijk want morgen gaan mijn liefjes weer terug.