thailand-kira-ysze.reismee.nl

Ao Nang Bay

Ao Nang Bay

Na een rit door het oerwoud van 3 uur zijn wij in Ao Nang Bay gekomen. Het was een mooie rit maar erg lang.

We zijn goed aangekomen in Alisea Pool villa, een resort met villa's met eigen tuin en zwembad. Rustig net buiten Ao Nang Bay.

Die avond zijn we Ao Nang Bay ingegaan, wat een heerlijke druk stadje, alle stammen van de palmbomen zijn in alle kleuren verlicht en overal komt geluid en bijzonder geuren vandaan. Veel winkeltjes met allerlei koopwaar en een heerlijke boulevard langs de zee waar een zeewindje de avond een beetje verkoeld.

Heerlijk gegeten in een rooftop restaurant.

Vandaag kregen we ook te horen dat Egon geopereerd moet worden (onze hond), dat was schrikken en veel geregel. Gelukkig is de operatie goed gegaan en lieve vrienden van ons hebben Egon in huis genomen.

Vandaag ben ik bij de vila gebleven voelde mij niet zo okay, Daan en de dames zijn naar een tropische strand gegaan en ze zullen zo wel terugkomen.

Morgen oud jaars dag en gaan nog vele leuke dingen hier doen in het warme Ao Nang Bay! 35 graden!

Tessa & Mike

Nogmaals geen zorgen om Egon! Hij knapt iedere dag een beetje meer op... als jullie terug zijn, is hij grotendeels weer de oude. Egon slaapt en snurkt veel en we merken heeeeel goed dat hij ander voer eet ????? ....geniet nog lekker daar! Xxx

Sonja

Gelukkig dat de operatie goed is verlopen. En dat hij goed herstelt
Iedereen een heel goed uiteinde gewenst! Thimo hoop dat het weer beter met je gaat. Kus