thailand-kira-ysze.reismee.nl

Nog 18 dagen

Jeetje, het komt nu wel heel dichtbij ons vertrek naar Thailand.

10 december vertrekken Daan en ik naar Thailand! De volgende dag gaan we Kira, Ys en Laura ophalen van Suvarnabhumi International Airport. Wat gaan we weer mooie dingen beleven met zijn 5e en jullie kunnen meegenieten we proberen elke dag wat te schrijven en foto's te plaatsen op deze webblog. We gaan olifanten verzorgen, kook cursus, jungle tochten, tempels, mooie eilanden en stranden bezoeken.

Wij vinden het ook super gaaf om Kira en Ys Thailand te laten zien zoals wij Thailand kennen, super lieve mensen, heerlijk eten, natuur en de bezienswaardigheden. Laat het maar gauw 10 december zijn!

Erwin

Veel voorpret alvast :)

Jootje

Lieve schatten, ik gun jullie de wereld en vooral nu je de liefde voor reizen en Thailand kunt delen met een paar mooie dames. Maar v贸贸r vertrek komen jullie eerst gezellig bij ons aanschuiven aan tafel om alvast de voorpret met 贸ns te delen! Wij zien er naar uit en ik hoop dat wij (Bobby, Justin en ik) ook samen met jullie dit land mogen ontdekken. Moeten we nog wel eerst 贸f onze lichamen verkopen 贸f een bank beroven 贸f geld erven van een of andere Afrikaanse voorouder 贸f sparen (hahahahahaaa) 贸f een rijk persoon van de dood redden en geld van hem krijgen wat hij met wapens en drugs heeft verdient 贸f hard werken (oh nee, dat kan niet want wij zijn Surinaams). Ennieweeee....we zien jullie sowieso vrijdag en dan gaan we het uitgebreid hebben over het grote avontuur. Dat lieve snoezen, tot dan ! Love you xxxxxxxxxxxxxxxxxxx