thailand-kira-ysze.reismee.nl

Reisschema klaar

Nog 108 dagen en dan gaan we met zijn 5e naar Thailand. Na veel gepuzzel en schuif werk is onze reis compleet qua hotels en vluchten. Op de kaart kun je zien waar we allemaal naar toe gaan.

We starten in Bangkok, waar we Kira, Ysze en Laura zullen ophalen van het vliegveld. Wij verblijven 4 dagen in Bangkok, waar we de Grand Palace, China town en de bekende tempels zullen bezichtigen. Met het vliegtuig gaan we naar het noorden, Pai zal onze bestemming zijn, een relax berg dorp midden in het oerwoud. Via Chang Mai gaan we per vliegtuig naar Phuket. Ook dit is voor ons een nieuwe plek net zoals Pai en Chang Mai. Van Phuket gaan we naar Khao Sok, oerwoud en een prachtig meer met zijn bekende bergen en groten. Van Khao Sok gaan we per auto naar Ao Nang Bay, hier verblijven we in een super de luxe villa met privé zwembad en strand. Oud en Nieuw zullen we hier vieren en de bekende eilanden zoals Koh Phi Phi zullen we zeker gaan bezichtigen. Bangkok is de eind bestemming voor de dames, Daan en Ik gaan daarna nog naar Hua hin en Pattaya.

Super leuk dat jullie ons willen volgen in deze mooie en bijzondere reis.

Jolanda Nagtzaam

Dat beloofd veel plezier, bewondering, genieten en verwondering. Leuk dat ik op deze manier mee kan reizen !
Kus van Jo