thailand-kira-ysze.reismee.nl

Taxi Exident, Grand Place en Silom Road

Weer een ervaring rijker, op het vliegveld aangekomen om de dames op te halen moest ik achter een hek staan bij uitgang 5 terwijl ik zeker wist dat ze bij uitgang 1 zouden aankomen. Maar daar waren ze, vermoeid maar wat super fijn dat ze er zijn!

Op naar de taxi platform om een grand taxi te nemen naar het hotel. Gelukkig ging dat erg snel. Eenmaal op de snel weg (ik zat voorin) begon ik rare geluiden te horen onder de motorkap. Waarop de taxi chauffeer de taxi midden op de snel weg (5 baan) precies tussen een afrit zette en zijn motorkap opende en even later terug kwam en hij zei Exident en tegelijk een klein zak mesje pakte en daar iets mee onder motorkap deed. Wat nu? midden tussen hard rijdende autos en vrachtwagens liet onze taxi chauffeur een kleine taxi stil staan en/of we even wouden overstappen met de koffers en al. Koffers paste niet in de achterbak daar kwam onze taxi chauffeur achter naar veel prop en duw werk. Er zou dus 1 op de schoot moeten genomen worden.

We zijn goed aangekomen in het hotel. De dames hebben even uitgerust, waar we om half 8 in de avond opgehaald werden voor een diner cruise. Dit was ook weer een unieke ervaring, plakkertje op je t-shirt en een orchidee opgespeld en naar onze tafel gebracht op de bovenste dek. We hebben lekker gegeten en genoten van de vals zingende zanger en zangeres met op de achtergrond de high lights van Bangkok die ook mooi verlicht waren.

De volgende dag na het ontbijt zijn we naar de grand palace gegaan, blijft altijd indrukwekkend ook op de zeer warme dag :) We zouden ook naar de what Pho en Arun gaan maar we hebben besloten om naar het hotel te gaan zodat Ysze en Daniel nog konden zwemmen, kwam voor mij ook goed uit want ik had toch kramp in mijn buik. Om 7 uur in de avond afgesproken om silom road af te gaan om wat te eten en kleding voor Kira te laten maken bij een tailor. Na wat verschillende tailors af te zijn gegaan is ze geslaagd voor een jurkje en blazer!! Erg leuk! Laura, ik en Daan bemoeide met alles, de juiste kleur en voering en ik afdingen op de prijs.

We zijn in een zij straatje van Silom Road wezen eten leuke straat eettentje waar Moeke (lekkere stevige tante met weinig tanden in haar mond) de heerlijkste gerechten klaar maakt, wat hebben we lekker gegeten. Ysze heeft nog wat eten meegenomen.

Morgen de What Pho en China town!


Reacties

Reacties

Tessa & Mike

Wat een heerlijke verhalen! ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!